header_home2

Service & retour

Retourneren

Herroepingsgrecht
Het herroepingsrecht is van toepassing op patronen en fournituren mits niet op maat besteld. In dat geval heeft u het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@joyfits.nl of het Formulier voor herroeping. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Uitsluiting van het herroepingsrecht geldt voor alle producten die op maat zijn besteld. Omdat de stoffen die u via deze webwinkel koopt op maat volgens de door u ingevoerde specificatie worden afgeknipt, is het herroepingsrecht dan ook niet daarop van toepassing. Noch is het herroepingsrecht van toepassing voor zakelijke verkopen (business to business), oftewel de aankoop van onze wholesale producten. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Ruilen
Mocht je het verkeerde geleverd hebben gekregen of iets willen ruilen neem dan alsjeblieft contact op via info@joyfits.nl. Dan zullen wij zo spoedig mogelijk zorgdragen voor vervanging. Op maat geknipte stoffen en/of fournituren kunnen niet geruild worden.

Service en geschilbemiddeling
Als er iets niet naar wens is gegaan, vernemen wij dat graag. Mail in dat geval uw klacht naar info@joyfits.nl, zodat we het probleem snel kunnen oplossen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.